jestem świeżo upieczoną posiadaczką tych kart i liczę na innych, ktorzy chcieliby się wiedzą na ich temat podzielić.
napiszcie proszę jakie znaczenie ma dla Was każda karta i jakie znacie rozkłady
Nie wiem, jak inni, ale ja niestety nie znam się na tych kartach
. Może skoro już je masz, to Ty o nich coś napiszesz? Niewykluczone, że innym uda się potem coś dodać lub rozwinąć.

bardzo chętnie chociaż doświadczenie jest u mnie zerowe, niemniej jednak fajnie byłoby zrobić podział na wstęp, opisy kart i rozkłady i bardzo prosiłabym cie o pomoc w tej kwestii bowiem u mnie z informatyką nie jest najlepiej
rowniez nie zajmowalam sie nigdy tymi kartami i nie posiadam z nimi doswiadczenia
wklej jak one wygladaja - jesli masz taka mozliwosc 
bardzo prosiłabym cie o pomoc w tej kwestii bowiem u mnie z informatyką nie jest najlepiej
Proszę uprzejmie zatem.
Początek masz zrobiony, zachęcam Cię do dalszej oprawy w ramach Twoich zainteresowań.
.
Historia kart cygańskich :
http://lenormand.webpark.pl/historia_cyganskich.htm
Tu piękne pojedyncze karty z opisami masz :
http://lenormand.webpark.pl/karty_cyganskie.htm k.cygańskie
Rozkłady do nich :
http://lenormand.webpark.pl/rozklady_cyganskich.htm
Właściwie jedyna dostępna książka na rynku o nich :
http://sklep.tarotnet.pl/product_info.p … cts_id=392

w najbliższym czasie postaram się podac poszczególne rozkłady a także czas jaki odpowiada poszczególnym kartom.
Przypominam również że dopiero poznaje te karty więc bardzo prosze o wyrozumiałość a jesli jest ktoś na forum kto ma z nimi wieksze doświadczenie to bardzo prosze o wsparcie.
Zoska, fajnie, że napisałaś o znaczeniach. Daj znać, jeżeli potrzebujesz pomocy z wklejeniem zdjęć.

Zośka zostawiam Ci w INNYCH " linki tematyczne " link do obsługi hostingu imagesheck, do wklejania zdjęć.
Nie pękaj bratku dodam dla optymizmu , karty cygańskie są jednymi z łatwiejszych.
Dasz radę.
Próbujcie. Inaczej nikt nigdy się niczego nie nauczy.
Oto przykłady różnych talii kart cygańskich :